sobota 7. března 2015

European Congress on Obesity 2015




Omlouvám se za téměř půl roku bez jediné publikace a bez pozvánek na několik opravdu kvalitních vzdělávacích akcí, které mezitím proběhly. Ač jsem si myslela, že mi ukončení studia uvolní ruce a že se budu moct konečně věnovat webovým publikacím, mám pocit, že teď je šrumec chvílemi ještě větší... 

Nicméně již v listopadu jsem byla oslovena s možností aktivní účasti na European Congress on Obesity 2015, který bude probíhat opět po několika letech v Praze, 6.-9. května 2015. Účast byla v nedávných dnech schválena, což dokazuje i finální podoba programu. Nesmírně si vážím toho, že je moje jméno uvedeno ve stejném .pdf souboru vedle řady českých, ale především světových kapacit! Udělám všechno pro to, abych nepodcenila přípravu a co nejlépe odprezentovala práci nutričního terapeuta v managementu terapie obezity. Kdo můžete, držte mi palce, kdo můžete ještě víc, přijďte :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat